Общи условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА СТОКИ ПРЕЗ ОНЛАЙН МАГАЗИН LILY.BG
Фирма “Лили.БГ”ООД, регистрирана в гр.София, ЕИК: 202975070, МОЛ: Николина Димова със седалище и адрес на управление гр.София, р-н "Илинден", ж.к. "Илинден", ул. "Нишка" 172, ет.3, наричана по-долу за краткост ТЪРГОВЕЦ, от една страна, и от друга – лицето, съгласило се с настоящите Общи условия, наречено по-долу за краткост ПОТРЕБИТЕЛ, във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин Lily.bg.
Надзорни органи:
Комисия за защита на потребителите:
Адрес: гр.София, пл. "Славейков" №4А, ет.3,4 и 6
02/9330565
0700 111 22
https://www.kzp.bg
Интернет платформата за решаване на потребителски спорове: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦЪТ продава стоки на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ чрез електронния магазин Lily.bg. С натискане на бутона "поръчай" или "поръчай бързо", ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява, приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
2. Идентифициране на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възпроизвеждане на изявлението му, както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог - файлове на сървъра на Lily.bg, съхранение на IP адреса на ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и всяка друга информация, която може да се използва за тази цел.
3. Стоките, които се намират в електронен магазин Lily.bg не представляват правно обвързваща оферта, а са демонстративен онлайн каталог, описващ стоките, които предлага ТЪРГОВЕЦЪТ.
4. След кликане на бутона "поръчай" или "поръчай бързо", ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява да закупи стоките, намиращи се в поръчката. Това действие има правно обвързваща сила. ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.
5. ТЪРГОВЕЦЪТ има правото да откаже доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоката не е достъпна. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица ТЪРГОВЕЦЪТ уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯ за изчерпването ѝ чрез изпращане на съобщение до посочения от ПОТРЕБИТЕЛЯ имейл адрес или телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на ТЪРГОВЕЦА, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще може да избере между възстановяване на сумата или заменяне на неналичната стока с налична такава.
6. Договорният език е български. Плащанията се извършват в български левове с начислено ДДС.
7. "Лили.БГ”ООД има право по всяко време да променя начина на достъп до информацията, предоставена на електронния ѝ магазин.
II. ПОРЪЧКА НА СТОКИ
1. За да се направи поръчка от Lily.bg, ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва да посочи:
- коректен и пълен адрес за доставка;
- коректни данни за контакт– две имена, телефон.
2. Поръчки, в които данните на ПОТРЕБИТЕЛЯ са непълни или некоректни, не се изпълняват от ТЪРГОВЕЦА.
3. При направена поръчка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава имейл за успешно приета поръчка. В потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата на създаването ѝ, избраният метод на доставка, начинът на плащане и инструкции за извършване на плащането в случайте, в който са необходими.
4. При възникнал проблем, възпрепятстващ изпълнението на поръчката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще бъдете уведомен на посочения от него имейл или телефон за контакт.
5. Поръчки в електронния магазин Lily.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата чрез формата за поръчки или на посочения имейл адрес за целта.
6. Обслужването на клиенти се извършва от понеделник до петък, от 9 до 18часа, с изключение на официалните почивни дни.
7. Поръчки, направени до 17 ч., се обработват и изпращат на същия ден. Поръчки, направени след 17 ч., се обработват и изпращат на следващия ден.
8. Клиентските отстъпки не са валидни за продукти в промоция или с намалена цена.
III. УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ВАУЧЕР ЗА ПОДАРЪК
1. Ваучерът за подарък е заместваща перите ценна книга за закупуване на стоки от магазин Lily.bg.
2. С ваучера могат да се закупят всички стоки, които се предлагат в Lily.bg, до размера на неговата парична стойност.
3. Ваучерът не може да се замени за парична стойност.
4. Ваучерът за подарък може да има минимална стойност от 1.00 лв и максимална стойност до 500.00лв. ПОТРЕБИТЕЛЯТ определя точната сума.
5. При закупуване на стока с по-ниска цена от стойността на ваучера, разликата не се заплаща.
6. Валидността на всеки ваучер е 90 дни от датата на закупуване и важи еднократно.
7. Ваучерът може да бъдат използван единствено в електронния магазин Lily.bg.
8. Ваучерът може да бъде получен от ПОТРЕБИТЕЛЯ на посочен от него емейл или на физически адрес. Цената на доставката за ваучери на стойност до 100лв е индивидуална за всяко населено място и се изчислява в процеса на извършване на поръчката, след натискане на бутона "Изчисли цена".
9. В случай на кражба или загуба, ваучерът не подлежи на преиздаване.
10. Ваучерът не подлежи на връщане или възстановяване.
IV. ДОСТАВКА
1. Цената на доставката при поръчки до 100лв е 5,49лв. При поръчка на стойност над 100лв. доставката е безплатна.
2. Всички пратки се изпращат с куриерска фирма Speedy, като може да бъде до жилищен адрес, фирмен адрес или до избран офис на куриерската фирма.
3. При получаване на пратки от Lily.bg се предлага опция за отваряне и тестване преди заплащане.
4. Доставка се извършва само след като получите имейл за успешно приета поръчка.
5. Срокът на доставката е 1-2 работни дни (от момента на потвърждаване на поръчката). Възможни са забавяния при извънредни ситуации, празнични дни и при доставки за населени места в които няма офис на куриерската фирма.
6. Доставки не се извършват в неделя и официални празници.
7. В случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес за доставка, "Лили.БГ"ООД се освобождава от задължението да изпълни заявената поръчка.
V. ПЛАЩАНЕ
1. Заплащането на стоките се извършва по пет начина. Цената, която трябва да заплати ПОТРЕБИТЕЛЯТ е една и съща, без скрити такси или комисиони, независимо от избрания метод на плащане, а именно чрез:
- Наложен платеж: плащането се осъществява при получаване на поръчката от куриер.
- Банков превод: "Лили.БГ"ООД, банка: УниКредит Булбанк, клон: гр.София, Западен парк, IBAN: BG93 UNCR 7000 1521 4807 41, BIC: UNCRBGSF. Основание за плащане: намерът на Вашата поръчка.
VI. РЕКЛАМАЦИЯ И ЗАМЯНА
1. Стока, закупена от ТЪРГОВЕЦА, подлежи на връщане или замяна в 14-дневен срок след получаването ѝ, без да е необходимо посочване на причина за това от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Суми по поръчки, при които този срок е изтекъл, не се възстановяват.
2. На връщане подлежат стоки, които не са преминали никаква обработка /пране, гладене, рязане/, не са придобили странични миризми, и чиято цялост не е нарушена, включително етикета и оригиналната опаковка.
3. ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва да изпълни следните условия, за да може ТЪРГОВЕЦЪТ да пристъпи към процедура за замяна на стоката или възстановяване на нейната стойнст:
- да уведоми ТЪРГОВЕЦА през формата за контакт на сайта [email protected] със заглавие "Подмяна на поръчка....."/ “Възстановяване на сума”, като посочи номера на поръчката и на кой артикул желае да направи замяна/възстановяване на стойността;
- да изчака потвърждение от ТЪРГОВЕЦА, че замяната/ възстановяването на стойността може да се извърши безпрепятствено;
- чрез лицензирана куриерска фирма да върне стоката на ТЪРГОВЕЦА на посочения в раздел “Контакти” адрес, придружена от фактурата (получена заедно с поръчката), попълнен формуляр за връщане/замяна (посочен в раздел “Рекламация и замяна”).
4. След като стоката пристигне в офиса на ТЪРГОВЕЦА и той се увери в оригиналния ѝ вид, опаковка и качество, се пристъпва към процедура на замяна на продукта или възстановяване на стойността му по банков път не по-късно до 7 работни дни.
5. Пратката с върната стока, която има нарушен търговски вид или поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на ПОТРЕБИТЕЛЯ за негова сметка. В случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ откаже приемането на пратката, ТЪРГОВЕЦЪТ не се задължава да я изпрати повторно. Пратката с върната стока, която има нарушен търговски вид или поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, се съхраняват от ТЪРГОВЕЦА в срок от 90 календарни дни. В този срок ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да поиска върнатата стока, единствено ако заплати и организира транспортирането ѝ.
6. Разходите по куриерските услуги във всички посоки са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ и не се възстановяват. Изключение правят случаите на фабричен дефект, при които ТЪРГОВЕЦЪТ поема изцяло транспортните разходи за замяна на дефектната стоката със същия модел и размер при условие, че същият е наличен.
7. В случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ се е възползвал от услугата "безплатна доставка" и впоследствие връща направената от него поръчка /или част от нея/, ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява стойността на върнатата стока, приспадайки направените разходи за извършване на услугата "безплатна доставка" в размер на 5,49лв.
8. В случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ се е възползвал от услугата "безплатна доставка" и впоследствие връща част от направената от него поръчка, при което стойността ѝ става по-малка от 100лв, ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява стойността на върнатата стока, приспадайки направените разходи за извършване на услугата "безплатна доставка" в размер на 5,49лв.
9. В случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ връща направената от него поръчка /или част от нея/ с пратка, чиито транспортни разходи за сметка на ТЪРГОВЕЦА, то "Лили.БГ"ООД има право да приеме пратката и да приспадне стойността на транспортните разходи, които е заплатил, от общата стойност, която трябва да възстанови към ПОТРЕБИТЕЛЯ.
10. Пратки, изпратени с начин на плащане "наложен платеж" или с транспортни разходи за сметка на ТЪРГОВЕЦА не се приемат от ТЪРГОВЕЦА .
11. ТЪРГОВЕЦЪТ не се ангажира с взимането на пратки от клон на "Български пощи"ЕАД или офис на куриерска фирма.
12. Възстановява се само стойността на стоката, без разходите по доставка.
13. В случай че стойността на новата избрана стока за замяна на старата, надвишава заплатената сума от ПОТРЕБИТЕЛЯ, същият доплаща разликата на ТЪРГОВЕЦА. Ако новият избран артикул е с по-ниска стойност, ТЪРГОВЕЦЪТ връща разликата на ПОТРЕБИТЕЛЯ по банков път. Изпращането на новия артикул става само след като ТЪРГОВЕЦЪТ получи стария.
14. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да не приема обратно продукти, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики, като подаръчни кутии, бельо, чорапогащи, бански костюми, бижута, часовници, очила, кожени продукти, чанти, портфейли и други аксесоари.
VII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
1. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да разглежда и поръчва обявените стоки в Lily.bg.
2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се информира за състоянието на своята поръчка.
3. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да заплати цената на поръчката си според Общите условия за покупко-продажба на стоки през интернет магазиан Lily.bg.
4. Всеки потребител на Lily.bg, независимо дали е клиент на ТЪРГОВЕЦА се задължава:
- да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституциаята и законите на Република България и признатите международни актове, да спазва правилата на морала, добрите нрави и Интернет етиката;
- да уведомява незабавно ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване електронния магазин;
- да не извършва злоумишлени действия.
5. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес за кореспонденция, да заплати цената на заявената от него стока, да получи стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.
6. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация.
7. ПОТРЕБИТЕЛЯТ носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведомява ТЪРГОВЕЦА в случай на неправомерен достъп или при възникнала вероятност за такъв.
8. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока при спазване на законовите изисквания.
9. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да спазва реда и условията за предявяване на рекламации и отправяния на искания за замяна на заявени стоки, вписани в настоящите Общи условия.
10. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително право на интелектуална собственост.
При неспазване на задълженията ТЪРГОВЕЦЪТ има право без предварително предупреждение да спре достъпа на ПОТРЕБИТЕЛЯ и трети лица до потребителския му профил, както и право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи. В тези случаи ТЪРГОВЕЦЪТ има правото да сезира компетентните държавни органи.
VIII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ ТЪРГОВЕЦА
1. ТЪРГОВЕЦЪТ има право по всяко време, без да уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯ, когато последният нарушава настоящите условия, както и по преценка на ТЪРГОВЕЦА, да прекрати продажбата на стоки на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
2. След получаване на плащането по дадена поръчка ТЪРГОВЕЦЪТ се задължава да прехвърли на ПОТРЕБИТЕЛЯ собствеността на заявената за покупка от него стока, да я достави в срок.
3 ТЪРГОВЕЦЪТ има право да събира и използва информацията, посочена от ПОТРЕБИТЕЛЯ, независимо дали същият е извършил регистрация в Lily.bg. Целите, за които ТЪРГОВЕЦЪТ използва информацията са съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.
4. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по настоящите Общи условия при настъпване на обстоятелства, които ТЪРГОВЕЦЪТ не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди и са извън неговия контрол.
5. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да съхранява на компютъра на ПОТРЕБИТЕЛЯ кукита (cookies).
6. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да изпраща нюзлейтъри за получаването на които ПОТРЕБИТЕЛЯТ се е абонирал.
7. ТЪРГОВЕЦЪТ полага грижа информацията в електронния магазин да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата.
8. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за противоправния характер на съдържанието и материалите, намиращи се на Lily.bg.
9. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от използването, достъпa или недостоверността на тези материали и съдържание.
10. ТЪРГОВЕЦЪТ няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който ПОТРЕБИТЕЛЯТ използва магазина.
IX. ЛИЧНИ ДАННИ
1. “Лили.БГ”ООД е администратор на лични данни, вписан в "Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри" с идентификационен №436716. Личната информация, която ПОТРЕБИТЕЛЯТ предоставя на ТЪРГОВЕЦА, се ползва от закрилата нa Закона за защита на личните данни. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да използва личните данни на ПОТРЕБИТЕЛЯ единствено с цел да обслужи поръчките на ПОТРЕБИТЕЛЯ. В случай че ТЪРГОВЕЦЪТ преустанови своята дейност, предоставените от ПОТРЕБИТЕЛЯ лични данни подлежат на заличаване от регистъра на "Лили.БГ"ООД.
2. В регистрационната форма и формата за поръчка, попълвана от потребителя “Лили.БГ”ООД
обозначава задължителния или доброволния характер на предоставяне на
данните. С изразяване на съгласие с настоящите Общи условия,
потребителят се съгласява информацията за него да бъде обработвана по
предвидения в тях ред. Потребителският профил, създаван при
първоначалната регистрация, е с настройки по подразбиране, даващи
възможност за свободен достъп до личните данни, обявени от потребителя.
След регистрацията, ако желае, потребителят има правото и техническата
възможност, чрез промяна на настройките по подразбиране, да ограничи или
забрани достъпа до личните си данни.
3. “Лили.БГ”ООД събира и използва информацията за потребителите единствено за целите, предвидени в настоящите Общи условия и в Политиката за защита на личните данни . Описаните цели, за които се използва информацията не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за “Лили.БГ”ООД.
4. С приемането на настоящите Общи условия, потребителят се съгласява с обработването на личните му данни за целите на договора за покупко-продажба на промотирани стоки, сключван от разстояние.
5. С приемането на Общите условия, потребителят се съгласява личните му данни, обявени като общодостъпни в потребителския му профил в Lily.bg, Facebook или където и да било другаде във виртуалното пространство; информацията за приятелите на потребителя в тези потребителски профили; качените в профилите снимкови или текстови материали, или други подобни, да бъдат използвани и разпространявани от “Лили.БГ”ООД за целите на директния маркетинг, освен ако изрично не забрани достъпа до тях. Действията на потребителя в “Лили.БГ”ООД (харесвани оферти, задавани въпроси, коментари, създаване на приятелства) и информацията за закупените от него стоки/услуги (брой, цена, конкретика) винаги могат да бъдат използвани от “Лили.БГ”ООД за целите на директния маркетинг.
6. “Лили.БГ”ООД се задължава да не разкрива никаква лична информация за потребителя и да не предоставя събраната информация на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:
- е получило изричното съгласие на потребителя при регистрацията или в по-късен момент;
- информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация при спазване на законово установените процедури;
- това е предвидено в Политиката за защита на личните данни за потребители на платформата Lily.bg;
- други посочени в закона случаи.
7. С регистрацията си в Lily.bg или с извършване на абониране за автоматичен електронен e-mail бюлетин, потребителят разрешава в потребителските му профили в Lily.bg, Facebook или където и да било другаде във виртуалното пространство, или на обявения от него е-mail адрес, да му бъдат изпращани лични, рекламни или други търговски съобщения от “Лили.БГ”ООД или от офериращите в сайта търговци. Електронният e-mail бюлетин се изпраща директно от Администратора, без използване на външни посреднически услуги.
Цели на обработването: Осигуряване на възможност и обслужване на електронни абонаменти (e-mail бюлетини), за които посетители се записват (абонират) - за получаване по e-mail на различни единици информация от Платформата, търговски предложения и други.
Срок за съхранение: До 6 месеца след прекратяване на абонамента от страна на абоната или от страна на Администратора.
Правно основание за обработването: Съгласие за включване в списък с получатели (абониране за e-mail бюлетин).
X. ПОЛИТИКА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА „БИСКВИТКИ“
1. Lily.bg използва технологии за събиране на информация - т. нар. „бисквитки“ (cookies), които представляват малко количество информация, което уеб сървърът изпраща на уеб браузъра и позволява на сървъра да събира обратна информация от браузъра.
2. С използването на сайта Lily.bg ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява с Политиката за използване на „бисквитки“.
3. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да използва „бисквитки“, за да предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ по-добро изживяване в електронния магазин Lily.bg и да предложи подходящи продукти на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
4. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да подготвя анонимни статистики, които му помагат да разбере как ПОТРЕБИТЕЛЯ предпочита да използва страниците на Lily.bg, за да подобри структурата и съдържанието им, изключвайки идентифицирането на личността на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
5. Посещаването на електронния магазин Lily.bg може да създаде следните бисквитки:
- за производителност на сайта;
- за анализиране на посетителите на сайта;
- за географско насочване;
- за регистрация;
- за рекламна дейност;
6. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да изтрие бисквитките чрез опциите на всеки един браузър;
7. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да променя Политиката за използване на „бисквитки“ по всяко време.
XI. ИЗМЕНЕНИЯ
1. Общите условия могат да бъдат променяни едностранно и по всяко време от ТЪРГОВЕЦА, който има право и да променя характеристиките на продаваните стоки. ТЪРГОВЕЦАЪТ се задължава да публикува настъпилите промени в Общите условия на видно място в онлайн магазина най-късно 10 дни преди влизането им в сила. В дадения срок, ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ заяви в дадения срок, че не е съгласен с промените, то ТЪРГОВЕЦАЪТ има право веднага да спре или прекрати продажбата на стоки на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
XII. АВТОРСКИ ПРАВА
1. Съдържанието, публикувано на интернет магазина Lily.bg е изцяло и само собственост на "Лили.БГ”ООД и представлява обект на авторско право по смисъла на Закона за авторското право. Всяко копиране на снимки, текстове, графики и друга информация от сайта се осъществява само след изрично писмено съгласие от страна на "Лили.БГ”ООД или се съпровожда с линк към Lily.bg. Изключват се случаите, когато копирането се извършва за лична употреба.
2. Публикуването, размножаването, препредаването и всякаква друга форма на комерсиално използване на новините в блога на Lily.bg, без знанието на "Лили.БГ”ООД, е забранено.
XIII. ТЕРМИНОЛОГИЯ
ПОТРЕБИТЕЛ - всеки, който е заредил интернет магазина Lily.bg на своя компютър и се е съгласил с Общите условия.
ПОРЪЧКА - избраните стоки и всичко необходимо за осъществяване на доставка и заплащане на стоката от потребителя.
НЮЗЛЕТЪР - редовни публикации, които могат да представляват интерес за абониралия се за получаването им.
OПАКОВКА - всякакъв вид приспособления или материали, които изпълняват функцията да съдържат и съхраняват различни стоки.
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН (виртуален магазин, интернет магазин) – представлява специализиран уеб сайт, принадлежащ на компания-производител или на търговска фирма и е предназначен за предлагане на стоки и услуги на електронния пазар. Чрез сайта се осъществяват основните бизнес дейности между фирмата-продавач и купувача като изб